SOMMAR

HOJJ
måste faktiskt erkänna att jag skäms lite, ska skälla lite på mig själv, FY EMIL!
verkligen dålig uppdatering nu ett tag, INTE OKEJ! men de ska bättras de kan jag lova er små sötnosar!:*:*
tyvärr så har jag inte så mycke å säga:( livet leker helt enkelt, å de håller på att bli sommar, fy bubblan va härligt!!!!!!!!! och btw, har ätit världens, och då menar jag verkligen VÄRLDENS godaste pannkakor idag! mamma är verkligen duktig på de där me matlagning! dagens + går till henne helt klart!
nu ska jag gå ut å gå en kvälls promenad, hare bra mina älsklingar!!

 

 

pussochhejleverpastej//sommarlover´N nr1<3<3


Kommentarer
Postat av: mathilde♥

haha tack .)

2010-05-27 @ 23:24:37
URL: http://mathildee.blogg.se/
Postat av: jaaaaaaaaaa

uppdatera mer för fean

2010-06-06 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0