eyy, life is a bitch, then you are reborn! (buddhism)

Tjenare bloggen! Alltså livet.. vad ska man säga?
Aja.. pajat CS-armen sen boxningen lite
Bild från matchen (dvs boxning, blev ju inge CS) :(
Notera texten vart såret är!!
Tänka leka pangbrud och panga några HS i counterstrike men.. icke! Det gör för ont :(
Nu förstår jag vad ni tänker! Ska emil välja CS före boxningen? NEJ!! det ska jag INTE.
Urban terror å andra sidan! haha nej men skämt åsido, mitt liv är rörigt nu, men ska nog få ordning på det.
jag ska hålla det jag lovat, denna blogg ska bli uppdaterad! kommentera gärna ;*
hare bra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackarN

lägg in bilder på alla din bästvänner

2010-05-03 @ 20:25:34
Postat av: Anonym

emil får gå runt utan tröja på skolan för att bevisa att det är hans axel. ooooh me like

2010-05-04 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0