HÄhÄHÄ

hejzan hoppzan karlzzon. förstår ni hur lätt livet hade varit om man aldrig hade behövt använda blöja?
kissa på sig är ändå typ den bästa upplevelsen i livet.

nog om de, igår va jag uppe på taket och drog min vardagliga vals med rödluvan.
hon har inte lärt sig stegen riktigt än men de gick hur bra som helst iallafall. är så stolt över lillgummsan<3
innan jag skulle sova igår gjorde jag raggmunkar med gurka i,
och en smaklig blandning av potatisskal. de är verkligen någonting jag rekomenderar;););)
annars i helgen har jag bara chilla med mormor, hon lärde mig en ny stickning. *stolt*
funderar på att börja på en halsduk nu, jag har ju precis gjort klart mina vantar så jag tänkte att en halsduk med samma mönster skulle passa perfekt. elle vad tycker ni?

nu i veckan har jag otroligt mycke prov, jag måste kunna allt mellan himmel och jord. de tynger mig ska ni veta. är de någon som har något pluggar tips till en "hjälplös krigare" så släng gärna in en kommentar!!:*
får väl iallafall hoppas på att provet jag gjorde nyss gick relativt bra. kände inte igen allting men de mesta kände jag att jag hade kläm på!!!

ikväll ska jag hem till isak tror jag. så brukar de för de mesta bli på måndagar. eftersom jag inte brukar vara med han på helgerna så mycke så är de alltid skönt med en mys kväll me sötnosen. dock så tror jag inte att de blir så mycke mys ikväll. vi har planera in en " HarryPotterkväll". mamma sa att hon hade varit på lekbiten igår och köpt en ny trollstav. så efter skolan ska jag hem till mamma och hämta den sen bär de av hem till isak.

har tyvärr inte så mycke mer att berätta om nu, har haft sämst uppdatering nu i helgen men som ni ser har jag varit väldigt upptagen med andra mysiga grejer.  fast nu ska jag verkligen försöka skärpa till mitt bloggande och satsa ordentligt!!

hare bäst älsklingar så hörs vi mer imorgon<3<3 älskar er meeeeesTTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0